Welcome to our online store!

Sapete veramente i calipers di frenu ?

Parechji cavalieri sanu chì esse capace di piantà hè più impurtante chè corre veloce.Dunque, in più di migliurà a prestazione dinamica di u veiculu, a prestazione di frenu ùn pò esse ignorata.Parechji amichi piace ancu fà
Modificazioni à i calipers.

Prima di aghjurnà u caliper di a vostra vittura, avete un capiscenu chjaru di u so principiu di travagliu, paràmetri, cunfigurazione, etc.?I calipers caru sò necessariamente più sicuri?
Dopu avè lettu stu articulu, pudete avè una megliu cunniscenza di calipers.

Calipers mudificate, a vittura serà più sicura?

Questu hè veramente micca sicuru.Ancu s'è l'aghjurnamentu di u caliper aumenta a forza di frenu, l'aghjurnamentu di u caliper deve ancu esse assuciatu cù a pompa di frenu è ancu l'aghjurnamentu di u cuntrollu.
Se i ditagli sopra sò trascurati, hè prubabile di causà certi periculi.Hè per quessa chì certi dilettanti di l'auto pensanu chì dopu à mudificà i calipers, sentenu chì i freni sò troppu forti, ma hè un pocu periculosu.

nutizie

(1)

Chì ci hè a diffarenza trà calipers unidirezionali è opposti?

Da un puntu di vista literale, un caliper unidirezionale significa chì solu un latu di u caliper hà un disignu di pistone, è l'altru latu hè un pad di frenu fissu.Per quessa, i calipers one-way seranu furnuti cù un disignu di pin flottante, chì permette à i calipers di spustà a manca è a diritta, per chì i freni di i freni in i dui lati ponu muzzicà in u discu.

I calipers unidirezionali seranu dotati di design di pin flottante,U caliper oppostu hà un disignu di pistone in i dui lati di u caliper, chì usa a pressione idraulica per spinghje i pasticci di frenu in e duie direzzione per clampà u discu.In termini di prestazioni di frenu, i calipers opposti sò ovviamente megliu cà i calipers unidirezionali, cusì a maiò parte di i calipers mudificati cumuni nantu à u mercatu sò disinni opposti.
U caliper oppostu hà un disignu di pistone in i dui lati di u caliper, chì usa a pressione idraulica per spinghje i pasticci di frenu in i dui direzzione per clampà u discu.In termini di prestazioni di frenu, i calipers opposti sò ovviamente megliu cà i calipers unidirezionali, cusì a maiò parte di i calipers mudificati cumuni nantu à u mercatu sò disinni opposti.
Chì ghjè un caliper di radiazione?

U nomu inglese di caliper radiali hè Radial Mount Calipers, canusciutu macari comu caliper radial.A sfarenza trà u caliper radiale è u caliper tradiziunale hè chì i viti à tramindui estremità sò chjusi in una manera radiale, chì hè differente da u metudu serratura latu di u caliper tradiziunale.U metudu di serratura radiale pò riduce a forza di taglio laterale.

Chì hè megliu, casting o forging?

A risposta hè caliper falsificati.Per u listessu materiale, i calipers forgiati anu una rigidità più forte chì i calipers cast, è sottu a stessa rigidità, i calipers forgiati sò più ligeri cà i calipers cast.

Di quali materiali sò fatti i pistoni nantu à i caliper ?

Materiale: lega di titaniu, lega d'aluminiu, ferru;Fattori influenzanti: dissipazione di calore è oxidazione.U pistone hè u mediu intermediu per l'oliu di frenu per spinghje i pasticci di frenu.Quandu u caliper funziona, i pasticci di frenu generanu una temperatura alta per via di attritu.Sutta a cunduzzione di u pistone, a temperatura di l'oliu di frenu aumenterà gradualmente.U fluidu di frenu chì supera a temperatura di u funziunamentu perde a so conduttività.

Dunque, i materiali cù una dissipazione di calore più veloce ponu furnisce un rendimentu di frenu più stabile.U materiale influenza ancu u rendiment di u pistone.Per esempiu, un pistone rusty genererà resistenza quandu si move.I materiali cumuni di i pistoni sò a lega di titaniu, a lega d'aluminiu è u ferru da alta à bassa qualità.

(2)


Tempu di Postu: 11-Nov-2021